Igale koolile vanaema või vanaisa?

Lea Danilson-Järg
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Projekti «1B ja 65B» algataja ja läbiviija Kristi Arendi, kellel on magistrikraad andragoogikas ning ta tegutseb lapsevanemate nõustaja-koolitajana.
Projekti «1B ja 65B» algataja ja läbiviija Kristi Arendi, kellel on magistrikraad andragoogikas ning ta tegutseb lapsevanemate nõustaja-koolitajana. Foto: Erakogu

Tallinna Ülikooli teadur Tiina Tambaum kirjutab, et kui ühiskond on üles ehitatud vanuseliste eristuste peale, siis polegi erinevatel põlvkondadel kuigi palju võimalusi üksteist tundma õppida. Mõningaid näiteid vanade ja noorte koostööst siiski leidub.

Idee lapsed ja vanavanemad Tallinna Reaalkoolis algatuse «1B ja 65B» raames koos tegutsema panna tuli andragoogika magistrant Kristi Arendilt. Mõte tekkis tal õpingute ajal, tutvudes Saksamaal juba 1997. aastast tegutseva võrgustikuga «Põlvkondade dialoog». Teise vahva põlvkondi siduva projekti raames said ühe Tallinna erakooli lapsed endale kooli vanaema. 65-aastane Eda Heinla, hariduselt psühholoog, oli eelmisel õppeaastal Loova Tuleviku koolis vanaemaks, kellega lapsed kohtusid üle nädala.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles