Väärtuskonfliktist kõrghariduses

Tellijale
avatud
  • Võõrkeeles õpetamine viib erialasõnavara hääbumiseni.
  • Rahvusvahelistumine on toonud kaasa loomingulise nivelleerumise.
  • Peaksime suutma säilitada mõtlemise omanäolisust ja usku omasse.

Ürgse hundi ulg.

FOTO: Tanel Veenre

Kõigepealt peaksin vahest üles tunnistama, et olles aastaid kunstiakadeemias loominguerialadel ingliskeelset õpet andnud nii magistri- kui ka doktoritasemel, on mul tekkinud teatud väärtuskonflikt. Ja see on aja jooksul vaid süvenenud.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele

Jälginud kõrghariduse rahvusvahelistumise diskussiooni, milles on sõna võtnud prof Marju Lauristin ja Tui Hirv («Õpime väärtustama korrastatud võhiklust», Sirp, 25.5.2018), prof Martin Ehala (PM 4.12.2018) ja prof Eiki Berg (PM 11.12.2018), olen mõelnud endamisi, mis imeloom see kunstiakadeemia siis on. Kuidas kujustada, sõnastada ja mõtestada humanitaarsete kõrgharitud loovinimeste väärtuslikkust ühiskonnas?

Tagasi üles